خانه / اقتصاد و علوم اقتصادی / دانلود تحقيق مقاله هدف استراتژیک در مدیریت محیط زیست سبز در بنگاه های کوچک و متوسط : تجزیه و تحلیلی از صنعت چاپ سیلک‌اسکرین انگلستان
دانلود تحقيق مقاله هدف استراتژیک در مدیریت محیط زیست سبز در بنگاه های کوچک و متوسط : تجزیه و تحلیلی از صنعت چاپ سیلک‌اسکرین انگلستان

دانلود تحقيق مقاله هدف استراتژیک در مدیریت محیط زیست سبز در بنگاه های کوچک و متوسط : تجزیه و تحلیلی از صنعت چاپ سیلک‌اسکرین انگلستان

عنوان فارسي مقاله :: دانلود تحقيق مقاله هدف استراتژیک در مدیریت محیط زیست سبز در بنگاه های کوچک و متوسط : تجزیه و تحلیلی از صنعت چاپ سیلک‌اسکرین انگلستان

عنوان انگليسي مقاله :: Strategic intent in the management of the green environment within SMEs: An analysis of the UK screen-printing sector

  • تعداد صفحه مقاله انگليسي ISI ::
  • تعداد صفحه مقاله فارسي ISI ::
  • کد مقاله ISI ::
16 صحفه PDF
27 صحفه WORD
10472

فهرست مطالب ترجمه فارسي مقاله isi ::

فهرست مطالب ترجمه فارسي مقاله isi ::

چکیده
مقدمه
جدول ۱٫ نوشته های مربوط به CORPORATE GREENING
وضعیت فعلی اطلاعات
اهداف تحقیق، تمرکز تحقیق و روش شناسی
جدول ۲٫ نوشته های مربوط به SME و محیط زیست
یافته های تحقیق
جدول ۳٫ خلاصه یافته های تحقیق
جدول ۴٫ خلاصه اطلاعات
بحث و گفتگو
جدول ۵٫ خلاصه پاسخها
مسایل مدیریتی
جدول ۶٫
جدول ۷
جدول ۸
جدول ۹٫ فرصتهای دستیابی به منافع سازمانی
نتیجه گیری
پیوست ۱ فرایند تحقیق
پیوست ۲ اندازه نمونه ساختار و میزان پاسخ
پیوست ۳ سوالات کلیدی تحقیق

ترجمه چکيده مقاله ISI ::

ترجمه چکيده مقاله ISI ::

آنچه که رفتار زیست محیطی شرکتها را تعیین می کند، یک حوزه ی درحال توسعه و تحت بررسی و تحقیق است، به خصوص در زمینه ی کسب و کارهای متوسط و کوچک (SME ها). این مقاله به بررسی این مسئله می پردازد که واکنش شرکتهای چاپ انگلیسی درمقابل اعمال فشار برای اصلاح عملکرد زیست محیطی‌شان بیانگر میزان تلاش آگاهانه ی مدیران برای فراهم نمودن راهکاری سودمند و رقابتی برای سازمانهایشان می‌باشد. تحقیق حاضر با استفاده از روشهای کمی و کیفی، نشان می دهد که واکنشهای زیست محیطی این بخش، گرایش انفعالی، دفاعی و کارکردن با موافقت قانونی- که بارها محدود شده- دارد. اگرچه شرکتها پذیرفتند که فواید تجاری بالقوه ای از جریانات زیست محیطی وجود دارد، و شواهد اندکی وجود دارد که نشان می دهد تصمیمات استراتژیک ریاست یا فضای فکری ریاست حاکی از این مفهوم است که واکنش یک محیط زیست حمایت شده می تواند یک برتری رقابت جویانه ایجاد کند. این مقاله مفاهیم مدیریت را در خصوص این فقدان جهت گیری استراتژیک مورد بحث قرار می دهد و اینکه چگونه یک پاسخ خلاقانه تر از سوی شرکتها می تواند هم در عرضه و هم تقاضا منافعی به بار بیاورد را پررنگ تر می کند.

دانلود تحقيق مقاله هدف استراتژیک در مدیریت محیط زیست سبز در بنگاه های کوچک و متوسط : تجزیه و تحلیلی از صنعت چاپ سیلک‌اسکرین انگلستان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *