خانه / آمار و روش تحقیق / دانلود تحقیق مقاله isi استراتژی بازاریابی بهینه : تصمیم گیری با ANP و TOPSIS
دانلود تحقیق مقاله isi استراتژی بازاریابی بهینه : تصمیم گیری با ANP و TOPSIS

دانلود تحقیق مقاله isi استراتژی بازاریابی بهینه : تصمیم گیری با ANP و TOPSIS

عنوان فارسي مقاله :: دانلود تحقیق مقاله isi استراتژی بازاریابی بهینه : تصمیم گیری با ANP و TOPSIS

عنوان انگليسي مقاله :: Optimal marketing strategy: A decision-making with ANP and TOPSIS

  • تعداد صفحه مقاله انگليسي ISI ::
  • تعداد صفحه مقاله فارسي ISI ::
  • کد مقاله ISI ::
7 صحفه PDF
17 صحفه WORD
2891

فهرست مطالب ترجمه فارسي مقاله isi ::

فهرست مطالب ترجمه فارسي مقاله isi ::

چکیده
۱- مقدمه
۲- چهارچوب تصمیم گیری استراتژی بازاریابی
۱٫۲ تعیین معیارها و روابط بهم بسته
شکل ۲- ارتباط همبستگی متقابل میان معیارهای ارزیابی.
۲٫۲ ارزیابی اوزان معیارها با استفاده از فرایند شبکه ی تحلیلی
۳٫۲ رده بندی جایگزین های استراتژی بازاریابی با استفاده از TOPSIS
۳- مثال تشریحی
۴- نتیجه گیری ها

ترجمه چکيده مقاله ISI ::

ترجمه چکيده مقاله ISI ::

هدف از تحقیق مدل سازی مسئله ی تصمیم گیری استراتژی بازاریابی با عنوان مسئله ی بازاریابی چند معیاری و ارائه ی چهارچوب پنج مرحله ای حمایت از تصمیم برای ارزیابی دقیق استراتژی های بازاریابی است. چهارچوب تصمیم گیری موثر استراتژی بازاریابی برای استراتژی های بازاریابی در تعیین مناسب ترین استراتژی بازاریابی ضروری است. نقش تحقیق حال حاضر در اجرای عملی یکپارچگی فرایند شبکه ی تحلیلی (ANP) و تکنیک تقدّم سفارش بواسطه ی شباهت با یک راه حل ایده آل (TOPSIS) واقع شده که می توان از طریق استراتژی های بازاریابی در یک صنعت واقعی برای تعیین استراتژی مناسب بازاریابی به کار گرفت. بعلاوه نتایج مدیران هتل های خصوصی را در مورد استراتژی های بازاریابی راهنمایی می کنند که به آنها در کسب مزیت رقابتی بواسطه ی ارزیابی منابع بازاریابی محدود و خاص شان کمک کند. چهارچوب مطروحه به سهولت درک و بواسطه ی استراتژی بازاریابی در تعیین استراتژی مناسب بازاریابی دنبال می شود.

دانلود تحقیق مقاله isi استراتژی بازاریابی بهینه : تصمیم گیری با ANP و TOPSIS

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *