خانه / مدیریت و کارآفرینی / دانلود مقاله isi رابطه بین تصویر فروشگاه اینترنتی و ارزش ویژه برند چارچوب مفهومی و شواهد از هایپر مارکت
دانلود مقاله isi رابطه بین تصویر فروشگاه اینترنتی و ارزش ویژه برند چارچوب مفهومی و شواهد از هایپر مارکت

دانلود مقاله isi رابطه بین تصویر فروشگاه اینترنتی و ارزش ویژه برند چارچوب مفهومی و شواهد از هایپر مارکت

عنوان فارسي مقاله :: دانلود مقاله isi رابطه بین تصویر فروشگاه اینترنتی و ارزش ویژه برند چارچوب مفهومی و شواهد از هایپر مارکت

عنوان انگليسي مقاله :: The relationship between store image and store brand equity: A conceptual framework and evidence from hypermarkets


دانلود مقاله isi رابطه بین تصویر فروشگاه اینترنتی و ارزش ویژه برند چارچوب مفهومی و شواهد از هایپر مارکت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *