خانه / مدیریت و کارآفرینی / دانلود مقاله isi اندازه گیری مشتری بر اساس ارزش ویژه برند با استفاده از روش سلسله مراتبی بیز

دانلود مقاله isi اندازه گیری مشتری بر اساس ارزش ویژه برند با استفاده از روش سلسله مراتبی بیز

عنوان فارسي مقاله :: دانلود مقاله isi اندازه گیری مشتری بر اساس ارزش ویژه برند با استفاده از روش سلسله مراتبی بیز

عنوان انگليسي مقاله :: Measuring Customer Based Brand Equity using Hierarchical Bayes Methodology


دانلود مقاله isi اندازه گیری مشتری بر اساس ارزش ویژه برند با استفاده از روش سلسله مراتبی بیز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *