خانه / مدیریت و کارآفرینی / مدیریت منابع انسانی / دانلود مقاله isi بازاریابی بازنشستگی یا ماندن سر کار
دانلود مقاله isi بازاریابی بازنشستگی یا ماندن سر کار

دانلود مقاله isi بازاریابی بازنشستگی یا ماندن سر کار

عنوان فارسي مقاله :: دانلود مقاله isi بازاریابی بازنشستگی یا ماندن سر کار

عنوان انگليسي مقاله :: Marketing retirement or staying on the job

  • تعداد صفحه مقاله انگليسي ISI ::
  • تعداد صفحه مقاله فارسي ISI ::
  • کد مقاله ISI ::
9 صحفه PDF
20 صحفه WORD
چکیده
لغات کلیدی
۱٫ چرا بازنشستگی کارکنان مسئلهٔ بازاریابی است
۲٫ بررسی زمینه برای تصمیمات و اقدامات کارفرما
۲٫۱ محدودیت‌های حقوقی
۲٫۲ پل جدیدی به مراقبت پزشکی برای کسانی که قبل از ۶۵ سالگی بازنشسته می‌شوند
۲٫۳ مسائل جایگزینی کارمندان
۳٫ تصمیم گیری برای تشویق به ماندن یا ترک شغل
۴٫ اجرای الویت ها
۴٫۲٫ تغییر از روش داوطلبانه به روش اجباری
۳٫۴٫ بازاریابی برای ماندن در کار
۵٫ خلاصه
یادداشت ویراستار

فهرست مطالب ترجمه فارسي مقاله isi ::

فهرست مطالب ترجمه فارسي مقاله isi ::

3333

ترجمه چکيده مقاله ISI ::

ترجمه چکيده مقاله ISI ::

بسته‌های مالی شایع‌ترین انگیزه برای برآورده کردن الزامات قانونی را فراهم می‌سازند تا بازنشستگی داوطلبانه باشد. با این حال، مدیران ابزارهای دیگری برای تشویق بازنشستگی یا تشویق به ماندن در شغل دارند – که همگام با محدودیت‌های قانونی و مطابق با تغییرات فعلی بیمه درمانی که ممکن است بازنشستگی قبل از ۶۵ سالگی را ایجاد کند، مطلوب تر اند. در استفاده از این ابزارها، مدیران باید واقعیت‌های جمعیتی را در نظر گیرند که کوهورت بزرگی را ارائه کند که برای جایگزینی بازنشستگان در دسترس باشد. برای کمک به مدیران، مطالعه ای کیفی در میان کارشناسان منابع انسانی در مورد اینکه چگونه شرکت‌ها بین تشویق به بازنشستگی و تشویق به ماندن در کار تصمیم می‌گیرند و همچنین اینکه چگونه هر کدام از این موارد با هدف حفظ بهترین نیروی کار منطبق با نیازهای شغلی انجام شده، صورت گرفت. پیشنهادات برای بازاریابی دوران بازنشستگی شامل شروع زود هنگام برای تشویق به صرفه جویی است، به طوری که کارکنان قادر باشند از عهده بازنشستگی و بهبود «دستاورد» بازنشستگی توسط گزینه‌های انعطاف پذیر کار تمام وقت، از جمله خود اشتغالی برآیند. پیشنهادات برای نگه داشتن کارکنان شامل تطبیق دادن برنامه و پاداش به ترجیحات و نیازهای افرادی است که ممکن است در غیر این صورت بازنشسته شوند. ۲۰۱۴ دانشکده بازرگانی کیلی، دانشگاه ایندیانا، منتشر شده توسط شرکت ثبت شده السویر. کلیه حقوق این اثر محفوظ است.

دانلود مقاله isi بازاریابی بازنشستگی یا ماندن سر کار

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *