خانه / مدیریت و کارآفرینی / دانلود مقاله isi آیا تاثیر میگذارد یا تاثیر نمیگذارد: یک مطالعه شبه تجربی در اثر انتقالی برندینگ مشارکتی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده محصولات مهمان نوازی
دانلود مقاله isi آیا تاثیر میگذارد یا تاثیر نمیگذارد: یک مطالعه شبه تجربی در اثر انتقالی برندینگ مشارکتی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده محصولات مهمان نوازی

دانلود مقاله isi آیا تاثیر میگذارد یا تاثیر نمیگذارد: یک مطالعه شبه تجربی در اثر انتقالی برندینگ مشارکتی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده محصولات مهمان نوازی

عنوان فارسي مقاله :: دانلود مقاله isi آیا تاثیر میگذارد یا تاثیر نمیگذارد: یک مطالعه شبه تجربی در اثر انتقالی برندینگ مشارکتی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده محصولات مهمان نوازی

عنوان انگليسي مقاله :: It affects, it affects not: A quasi-experiment on the transfer effect of co-branding on consumer-based brand equity of hospitality products


دانلود مقاله isi آیا تاثیر میگذارد یا تاثیر نمیگذارد: یک مطالعه شبه تجربی در اثر انتقالی برندینگ مشارکتی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده محصولات مهمان نوازی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *