خانه / مدیریت و کارآفرینی / دانلود مقاله isi چگونه برندسازی مشترک در مقابل انتظارات برند منجر به ارزیابی مصرف کنندگان از محصولات جدید میشود: روش ارزش ویژه برند
دانلود مقاله isi چگونه برندسازی مشترک در مقابل انتظارات برند منجر به ارزیابی مصرف کنندگان از محصولات جدید میشود: روش ارزش ویژه برند

دانلود مقاله isi چگونه برندسازی مشترک در مقابل انتظارات برند منجر به ارزیابی مصرف کنندگان از محصولات جدید میشود: روش ارزش ویژه برند

عنوان فارسي مقاله :: دانلود مقاله isi چگونه برندسازی مشترک در مقابل انتظارات برند منجر به ارزیابی مصرف کنندگان از محصولات جدید میشود: روش ارزش ویژه برند

عنوان انگليسي مقاله :: How co-branding versus brand extensions drive consumers’ evaluations of new products: A brand equity approach


دانلود مقاله isi چگونه برندسازی مشترک در مقابل انتظارات برند منجر به ارزیابی مصرف کنندگان از محصولات جدید میشود: روش ارزش ویژه برند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *