خانه / مدیریت و کارآفرینی / مدیریت منابع انسانی / دانلود مقاله isi کاربرد سیستم یادگیری الکترونیک و نتایج آن نقش تعدیل‌کننده‌ی سازگاری درک شده
دانلود مقاله isi کاربرد سیستم یادگیری الکترونیک و نتایج آن نقش تعدیل‌کننده‌ی سازگاری درک شده

دانلود مقاله isi کاربرد سیستم یادگیری الکترونیک و نتایج آن نقش تعدیل‌کننده‌ی سازگاری درک شده

عنوان فارسي مقاله :: دانلود مقاله isi کاربرد سیستم یادگیری الکترونیک و نتایج آن نقش تعدیل‌کننده‌ی سازگاری درک شده

عنوان انگليسي مقاله :: E-learning system use and its outcomes: Moderating role of perceived compatibility

  • تعداد صفحه مقاله انگليسي ISI ::
  • تعداد صفحه مقاله فارسي ISI ::
  • کد مقاله ISI ::
8 صحفه PDF
19 صحفه WORD
41005

فهرست مطالب ترجمه فارسي مقاله isi ::

فهرست مطالب ترجمه فارسي مقاله isi ::

چکیده
کلمات کلیدی
۱٫مقدمه
۲٫توسعه‌ی نظری و مرور تحقیقات
۲٫۱٫نتیجه‌ی تحقیقاتی کاربرد سیستم یادگیری الکترونیکی
۲٫۲٫سازگاری درک شده به عنوان یک تعدیل‌کننده
۳٫طرح و روش مطالعه
شکل ۱٫ مدل تحقیقاتی
جدول ۱: تعریف‌ ساختارها
۳٫۱٫توسعه‌ی پرسشنامه
۳٫۲٫شرکت‌کنندگان مطالعه
۳٫۳٫تحلیل داده‌ها
جدول ۲: اطلاعات آماری
جدول ۳: آیتم‌های ساختار، میانگین و سازگاری‌های داخلی
جدول ۴٫ همبستگی بین متغیرها و ریشه‌ی مربع واریانس میانگین استخراجی
۴٫نتایج و بحث‌ها
۴٫۱٫نتایج
جدول ۵: نتایج تحلیل معیار
جدول ۶: نتایج PLS
جدول ۷: خلاصه‌ای از تست فرضیه
۴٫۲٫بحث‌ها
۵٫مفاهیم و نتایج
۵٫۱٫مفاهیم
۵٫۲٫محدودیت‌ها و تحقیقات آینده

ترجمه چکيده مقاله ISI ::

ترجمه چکيده مقاله ISI ::

این مقاله به بررسی نقش تعدیل‌کننده‌ی سازگاری درک شده بر رابطه‌ی بین کاربرد سیستم یادگیری الکترونیکی و نتایج آن می‌پردازد. ما نیز به مفهوم‌سازی نتایج یادگیری الکترونیکی با استفاده از عملکرد آموزشی، کمک به یادگیری درک شده و کمک به ساخت انجمن درک شده می‌پردازیم. سپس این فرضیه را ایجاد می‌کنیم که سازگاری درک شده، روابط بین کاربرد سیستم یادگیری الکترونیکی و متغیرهای خروجی را متعادل می‌سازد. این مدل با جمع‌آوری داده‌ها از دانشجویان دانشگاه (n=179) که در واحدهای چندگانه با استفاده از سیستم مدیریت یادگیری محبوب، Moodle شرکت کرده بودند، تست شد. یافته‌ها نشان می‌دهند که سازگاری درک شده، رابطه‌ی بین کاربرد سیستم یادگیری الکترونیکی و عملکرد آموزشی را متعادل می‌سازد. با این حال، دو رابطه‌ی دیگر از جمله (۱) رابطه‌ی بین کاربرد سیستم یادگیری الکترونیکی و دستیار یادگیری درک شده و (۲) رابطه‌ی بین کاربرد سیستم یادگیری و دستیار ساخت انجمن درک شده را متعادل نمی‌سازد.

دانلود مقاله isi کاربرد سیستم یادگیری الکترونیک و نتایج آن نقش تعدیل‌کننده‌ی سازگاری درک شده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *