خانه / مدیریت و کارآفرینی / دانلود مقاله isi مقیاس ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده های چند بعدی در حال توسعه و اعتباری
دانلود مقاله isi مقیاس ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده های چند بعدی در حال توسعه و اعتباری

دانلود مقاله isi مقیاس ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده های چند بعدی در حال توسعه و اعتباری

عنوان فارسي مقاله :: دانلود مقاله isi مقیاس ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده های چند بعدی در حال توسعه و اعتباری

عنوان انگليسي مقاله :: Developing and validating a multidimensional consumer-based brand equity scale


دانلود مقاله isi مقیاس ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده های چند بعدی در حال توسعه و اعتباری

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *