خانه / مدیریت و کارآفرینی / دانلود مقاله isi ارزش های مصرف کننده در مقابل درک ویژگی های محصول روابط بین اقلام از مقیاس های MVS PRS و PERVAL
دانلود مقاله isi ارزش های مصرف کننده در مقابل درک ویژگی های محصول روابط بین اقلام از مقیاس های MVS PRS و PERVAL

دانلود مقاله isi ارزش های مصرف کننده در مقابل درک ویژگی های محصول روابط بین اقلام از مقیاس های MVS PRS و PERVAL

عنوان فارسي مقاله :: دانلود مقاله isi ارزش های مصرف کننده در مقابل درک ویژگی های محصول روابط بین اقلام از مقیاس های MVS PRS و PERVAL

عنوان انگليسي مقاله :: Consumer values versus perceived product attributes: Relationships among items from the MVS PRS and PERVAL scales


دانلود مقاله isi ارزش های مصرف کننده در مقابل درک ویژگی های محصول روابط بین اقلام از مقیاس های MVS PRS و PERVAL

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *