خانه / مدیریت و کارآفرینی / دانلود مقاله isi ارزش ویژه برند رستوران های زنجیره ای مبتنی بر مشتری، اعتبار برند و اعتماد به برند
دانلود مقاله isi ارزش ویژه برند رستوران های زنجیره ای مبتنی بر مشتری، اعتبار برند و اعتماد به برند

دانلود مقاله isi ارزش ویژه برند رستوران های زنجیره ای مبتنی بر مشتری، اعتبار برند و اعتماد به برند

عنوان فارسي مقاله :: دانلود مقاله isi ارزش ویژه برند رستوران های زنجیره ای مبتنی بر مشتری، اعتبار برند و اعتماد به برند

عنوان انگليسي مقاله :: Consumer-based chain restaurant brand equity brand reputation and brand trust


دانلود مقاله isi ارزش ویژه برند رستوران های زنجیره ای مبتنی بر مشتری، اعتبار برند و اعتماد به برند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *