خانه / مدیریت و کارآفرینی / دانلود مقاله isi ارزش ویژه برند و عوامل تشدید ارزیابی شکست نوآوری محصول: دیدگاه اثر ارتباطات
دانلود مقاله isi ارزش ویژه برند و عوامل تشدید ارزیابی شکست نوآوری محصول: دیدگاه اثر ارتباطات

دانلود مقاله isi ارزش ویژه برند و عوامل تشدید ارزیابی شکست نوآوری محصول: دیدگاه اثر ارتباطات

عنوان فارسي مقاله :: دانلود مقاله isi ارزش ویژه برند و عوامل تشدید ارزیابی شکست نوآوری محصول: دیدگاه اثر ارتباطات

عنوان انگليسي مقاله :: Brand equity and the exacerbating factors of product innovation failure evaluations: A communication effect perspective


دانلود مقاله isi ارزش ویژه برند و عوامل تشدید ارزیابی شکست نوآوری محصول: دیدگاه اثر ارتباطات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *