خانه / مدیریت و کارآفرینی / مدیریت منابع انسانی / دانلود مقاله isi رویکرد هم ترازی استراتژیک برای مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار موثر : ایجاد ارتباط بین استراتژی فرآیندها و مشتریان برای مزیت رقابتی
دانلود مقاله isi رویکرد هم ترازی استراتژیک برای مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار موثر : ایجاد ارتباط بین استراتژی فرآیندها و مشتریان برای مزیت رقابتی

دانلود مقاله isi رویکرد هم ترازی استراتژیک برای مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار موثر : ایجاد ارتباط بین استراتژی فرآیندها و مشتریان برای مزیت رقابتی

عنوان فارسي مقاله :: دانلود مقاله isi رویکرد هم ترازی استراتژیک برای مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار موثر : ایجاد ارتباط بین استراتژی فرآیندها و مشتریان برای مزیت رقابتی

عنوان انگليسي مقاله :: A strategic alignment approach for effective business process reengineering: linking strategy processes and customers for competitive advantage

  • تعداد صفحه مقاله انگليسي ISI ::
  • تعداد صفحه مقاله فارسي ISI ::
  • کد مقاله ISI ::
13 صحفه PDF
23 صحفه WORD
421

فهرست مطالب ترجمه فارسي مقاله isi ::

فهرست مطالب ترجمه فارسي مقاله isi ::

چکیده
مقدمه
هدف
سازمان
بازمهندسی: دیدگاه هم ترازی استراتژیک
رضایت مشتری: نیروی گرداننده
سنجش عملکرد
فناوری اطلاعات
شرکت کومینز موتور: نمونه موردی
مرحله برنامه ریزی پروژه
مرحله مطالعه خط پایه
مرحله پیاده سازی
سنجش عملکرد
برنامه های بازمهندسی: اصولی برای موفقیت
هم ترازی استراتژیک
معیار عملکرد
فناوری اطلاعات
روش بازمهندسی
خلاصه

ترجمه چکيده مقاله ISI ::

ترجمه چکيده مقاله ISI ::

رقابت جهانی شرکت ها را مجبور ساخته در رویکرد خود برای ارائه محصولات و خدمات براساس مشتری اشان تجدید نظر کنند. بازمهندسی فرایند کسب و کار توسط شرکت های فراوانی در تلاش برای بهبود موقعیت رقابتی خود و افزایش توانایی اشان برای ارائه رضایت و خشنودی به مشتری انتخاب شده است. هرچند بسیاری از شرکت ها برنامه های بازمهندسی فرایند کسب و کار را پیاده کرده اند، تقریباً ۶۰-۸۰% از این برنامه ها با شکست مواجه شده اند. بنابراین، رویکردی برای افزایش احتمال موفقیت برنامه های بازمهندسی مورد نیاز است. این مقاله قالب مفهومی و اصول کلیدی برای بازمهندسی فرایند کسب و کار موثر ارائه می دهد.

دانلود مقاله isi رویکرد هم ترازی استراتژیک برای مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار موثر : ایجاد ارتباط بین استراتژی فرآیندها و مشتریان برای مزیت رقابتی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *