خانه / مدیریت و کارآفرینی / دانلود مقاله isi مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری و کاربرد آن در مقصدهای متعدد
دانلود مقاله isi مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری و کاربرد آن در مقصدهای متعدد

دانلود مقاله isi مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری و کاربرد آن در مقصدهای متعدد

عنوان فارسي مقاله :: دانلود مقاله isi مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری و کاربرد آن در مقصدهای متعدد

عنوان انگليسي مقاله :: A model of customer-based brand equity and its application to multiple destinations


دانلود مقاله isi مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری و کاربرد آن در مقصدهای متعدد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *