خانه / مدیریت و کارآفرینی / کارآفرینی و مدیریت کسب و کار / دانلود مقاله isi روابط استراتژیک بین توابع مرزگستری : هماهنگی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با مدیریت ارتباط با تولید کننده
دانلود مقاله isi روابط استراتژیک بین توابع مرزگستری : هماهنگی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با مدیریت ارتباط با تولید کننده

دانلود مقاله isi روابط استراتژیک بین توابع مرزگستری : هماهنگی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با مدیریت ارتباط با تولید کننده

عنوان فارسي مقاله :: دانلود مقاله isi روابط استراتژیک بین توابع مرزگستری : هماهنگی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با مدیریت ارتباط با تولید کننده

عنوان انگليسي مقاله :: Strategic relationships between boundary-spanning functions: Aligning customer relationship management with supplier relationship management

  • تعداد صفحه مقاله انگليسي ISI ::
  • تعداد صفحه مقاله فارسي ISI ::
  • کد مقاله ISI ::
8 صحفه PDF
18 صحفه WORD
1013

فهرست مطالب ترجمه فارسي مقاله isi ::

فهرست مطالب ترجمه فارسي مقاله isi ::

چکیده
معرفی
تغییرات بازار و تحول سازمانی
ساختارهای سنتی و تغییر در طراحی سازمان
نوآوری و همکاری تنوع سازمانی و روابط خارجی
مدیریت فرآیند های سازمانی
چابکی سازمانی و انعطاف پذیری
سناریو سازمانی در حال ظهور
ضرورت ادغام مرزی
دستور برای همکاری
چشم انداز سازمانی مبتنی بر فرایند
مدیریت روابط داخلی استراتژیک
همکاری توابع مرز پوشا
بازاریابی داخلی
بحث و گفتگو

ترجمه چکيده مقاله ISI ::

ترجمه چکيده مقاله ISI ::

این بررسی بر روی تاثیر بالقوه روابط استراتژیک پیشرفته بین توابع مرز پوشا در سازمانهای تأمین کننده کالا متمرکز است. به طور خاص، نگرانی این بازی بین گروه های سازمانی مدیریت: بازاریابی، فروش و مدیریت حساب استراتژیک، خرید و استراتژی تأمین و همکاری و مشارکت خارجی است. موضوع بر روی تحول سازمانی که توسط تغییرات بازار رانده می شود، و جستجو برای توانایی نوآوری برتر و چابکی کسب و کار قاب بندی شده است. این تغییرات چالش های جدیدی در ادغام مرزی و مدیریت پیچیده شبکه بازار ایجاد کرده است. منطق این روابط خارجی استراتژیک (با مشتریان، تامین کنندگان و شرکا) و روابط داخلی استراتژیک (بین توابع با مسئولیت و رهبری برای مدیریت روابط با مشتریان، تامین کنندگان و شرکا) منعکس شده است. روش بالا در این توانایی شامل مدیریت فرایند، استراتژی های همکاری داخلی و فعالیت های بازاریابی داخلی است. این بحث تعدادی از مفاهیم را برای تمرین و جهت تحقیقات جدید نشان می دهد

دانلود مقاله isi روابط استراتژیک بین توابع مرزگستری : هماهنگی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با مدیریت ارتباط با تولید کننده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *