خانه / مدیریت و کارآفرینی / کارآفرینی و مدیریت کسب و کار / دانلود مقاله isi بررسی شخصیت نام تجاری (برند) مکزیک و برزیل در فیس بوک
دانلود مقاله isi بررسی شخصیت نام تجاری (برند) مکزیک و برزیل در فیس بوک

دانلود مقاله isi بررسی شخصیت نام تجاری (برند) مکزیک و برزیل در فیس بوک

عنوان فارسي مقاله :: دانلود مقاله isi بررسی شخصیت نام تجاری (برند) مکزیک و برزیل در فیس بوک

عنوان انگليسي مقاله :: Exploring the brand personality of Mexico and Brazil on Facebook

  • تعداد صفحه مقاله انگليسي ISI ::
  • تعداد صفحه مقاله فارسي ISI ::
  • کد مقاله ISI ::
7 صحفه PDF
18 صحفه WORD
2050

فهرست مطالب ترجمه فارسي مقاله isi ::

فهرست مطالب ترجمه فارسي مقاله isi ::

چکیده
مقدمه
بررسی منابع
روابط عمومی در ارتقا گردشگری و نشان تجاری مقصد
ارتقا مقصد و نام تجاری
تلاش های ارتقا گردشگری مکزیک و برزیل
روش ها
منبع داده ها و انتخاب نمونه
ارزیابی عملیاتی و تجزیه و تحلیل داده ها
بحث و گفت و گو
محدودیت ها و مفاهیم برای تحقیقات آتی

ترجمه چکيده مقاله ISI ::

ترجمه چکيده مقاله ISI ::

این مطالعه با اتخاذ چارچوب آکر (۱۹۹۷) بررسی می کند که مقاصد محبوب گردشگری، مکزیک و برزیل ویژگی برند خود را چگونه ازطریق فیس بوک ابلاغ می کنند، و «دوستان» فیس بوک آنها کدام یک از ویژگی های شخصیتی را با آنها مرتبط می سازد. نتایج تجزیه و تحلیل محتوا با کمک کامپیوتر نشان می دهد که پیام های ارتقاء گردشگری دو کشور بر نشانه های متمایز ویژگی برند تاکید می کند. با این حال، تلاش های روابط عمومی مکزیک در انتقال ویژگی برند طراحی شده برای «دوستان» فیس بوک خود از برزیل موفق تر است.

دانلود مقاله isi بررسی شخصیت نام تجاری (برند) مکزیک و برزیل در فیس بوک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *