خانه / مدیریت و کارآفرینی / سیستم های اطلاعاتی / دانلود مقاله isi طراحی یک سیستم تصمیم یار برای قیمت گذاری تصادفی در تجارت الکترونیک
دانلود مقاله isi طراحی یک سیستم تصمیم یار برای قیمت گذاری تصادفی در تجارت الکترونیک

دانلود مقاله isi طراحی یک سیستم تصمیم یار برای قیمت گذاری تصادفی در تجارت الکترونیک

عنوان فارسي مقاله :: دانلود مقاله isi طراحی یک سیستم تصمیم یار برای قیمت گذاری تصادفی در تجارت الکترونیک

عنوان انگليسي مقاله :: A randomized pricing decision support system in electronic commerce

  • تعداد صفحه مقاله انگليسي ISI ::
  • تعداد صفحه مقاله فارسي ISI ::
  • کد مقاله ISI ::
10 صحفه PDF
36 صحفه WORD
3444

فهرست مطالب ترجمه فارسي مقاله isi ::

فهرست مطالب ترجمه فارسي مقاله isi ::

چکیده
کلیدواژه ها
۱٫مقدمه
۲٫مرور منابع
۳٫مدل ترفیعی به همراه عدم قطعیت قیمت
۱٫۳٫مدل قیمت گذاری ثابت
۲٫۳٫مدل قیمت گذاری تصادفی
۱٫۲٫۳٫ساختار قیمت
۲٫۲٫۳٫رفتار مشتری
۳٫۲٫۳٫تصمیم بهینه خرده فروش
۴٫استراتژی قیمت گذاری بهینه
۱٫۰٫۴٫آثار ضریب تخفیف بر استراتژی قیمت گذاری
۲٫۰٫۴٫آثار انتظار مشتریانِ خواهان قیمت پایین بر استراتژی قیمت گذاری
۵٫آثار عدم تقارن اطلاعات
۶٫نتیجه گیری

ترجمه چکيده مقاله ISI ::

ترجمه چکيده مقاله ISI ::

اینترنت کار خریداران آنلاین را بسیار راحت کرده است و فرصت بی سابقه ای برای خرده فروشان آنلاین فراهم آورده است تا مشتریان خود را بشناسند. دستیابی به قیمت مناسب به عنوان یکی از کلیدهای اصلی موفقیت تجارت الکترونیک شناخته شده است. هرچند برخی از خرده فروشان آنلاین از چند استراتژی قیمت گذاری شخصی برای ظرفیت یا موجودی کالاهای فاسدشدنی در برخی از صنایع استفاده کرده اند اما مقاومت مشتریان در برابر تبعیض قیمتی همچنان یکی از نگرانی های اصلی است. آیا می توان استراتژی های تبعیض قیمتی دیگری را طوری تدوین کرد که فروشندگان آنلاین بدون آن که نشان بدهند بین مشتریان خود تبعیض قائل شده اند محصولات بادوام استاندارد را بفروشند؟ قیمت گذاری تصادفی که در این مقاله ارائه شده است جزء این نوع استراتژی ها است. در این مقاله، چارچوبی را ارائه می کنیم که با وارد کردن چند ویژگی جدید به تجارت الکترونیک می توان از آن برای بررسی استراتژی قیمت گذاری تصادفی استفاده کرد. برای مثال به دلیل دسترسی آسان به اطلاعات قیمتی و هزینه بسیار پایین جستجو، عدم تقارن اطلاعات مربوط به قیمت محصولات در میان کاربران اینترنتی وجود ندارد. رفتار عهدشکنانه مشتریان نیز در نظر گرفته شده است. مشتریان آنلاین معمولاً تا یک دوره زمانی خاص برای خرید صبر می کنند. به طور خاص، تغییرات قیمتی خرده فروشان آنلاین را به صورت یک فرایند مارکوف مدل سازی کردیم که در آن قیمت به صورت تصادفی بین سطح بالا و پایین تغییر می کند. مشتریان استراتژیک بین خرید فوری با قیمت بالا و مطلوبیت آنی یا خرید آتی با قیمت پایین و مطلوبیت احتمالی و تنزیل شده دست به انتخاب می زنند. در این مقاله نشان می دهیم که استراتژی قیمت گذاری تصادفی همواره می تواند سود بیشتری نسبت به استراتژی قیمت-گذاری ثابت ایجاد کند. آثار انتظار مشتریان و ضریب تخفیف بر قیمت بهینه و احتمال ترفیع بررسی شده است. در نهایت، نشان می دهیم که سود بهینه ای که خرده فروش می تواند از مخفی کردن احتمال ترفیع کسب کند به مقدار ضریب تخفیف بستگی دارد.

دانلود مقاله isi طراحی یک سیستم تصمیم یار برای قیمت گذاری تصادفی در تجارت الکترونیک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *